Het trauma-focused art therapy protocol bij volwassenen met een LVB en PTSS
Carolin Burkard (Student); Evelien Joosten (Docent)
Feasibility of a standardized family participation programme in the intensive care unit: A pilot survey study
Dijkstra, B.M.; Broek, L. uit 't; Hoeven, J.G. van der; Schoonhoven, L; Bosch, F.; Steen, M. van der; Rood, P.; Vloet, L
Digital resilience monitoring of informal caregivers of persons with dementia for early detection of overburden: Development and pilot testing
Oostra, D.L.; Vos, W.L.; Olde Rikkert, M.G.M.; Nieuwboer, M.S.; Perry, M.
Implementation of Combined Lifestyle Interventions for Children with Overweight or Obesity: Experiences of Healthcare Professionals in Multiple Communities
Saat, J.J.E.H.; Naumann, E.; Fransen, G.A.J.; Voss, L.; Velden, K. van der; Assendelft, W.J.J.
Angstreductie voor ECT
Thijs te Brummelstroete (Student)
Retrospectief onderzoek naar patiënten die herstellen van COVID-19 bij de diëtist in de eerste lijn.
Isa de Roo (Student); Asha van der Velden (Student); Marian de van der Schueren (Docent)
Communicatie: een wereld van verschil
Silke Deckers (Student); Carolien Meijers (Student); Brechtje van Gent (Docent)
Oplossingsgericht werken met multiprobleemgezinnen en ouders met lvb
Mira Janssen (Student); Gerda Bijzet (Student)
IFD-bouw bij bestaande bruggen voor de mobiliteit van de toekomst
Lucas Verhofstad (Student); Mattia Bongers (Student)
Is het passend onderwijs wel passend genoeg
Janneke Hofs (Student); Demi van Waardenburg (Student); Brechtje van Gent (Docent)