De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk

Terug naar zoekresultatenDeel deze publicatie

Wat is de perceptie van de consument op koemelk?

Open access

Wat is de perceptie van de consument op koemelk?

Open access

Samenvatting

In de afgelopen jaren is de koemelkconsumptie in Nederland gedaald. Dit komt door de stijgende verkoop van melkvervangers, veganisme, social media, slechte berichten over melk en de vergrijzing die voor meer lactose-intolerantie zorgt. Om de dalende melkconsumptie tegen te gaan, is er onderzocht hoe de perceptie van de consument op koemelk in de afgelopen jaren is veranderd en hoe de markt op deze perceptie kan inspelen.

OrganisatieAeres Hogeschool
AfdelingDier- en Veehouderij
PartnerAeres Hogeschool Dronten
Datum2020-09-14
TypeBachelor
TaalNederlands

Op de HBO Kennisbank vind je publicaties van 26 hogescholen

De grootste kennisbank van het HBO

Inspiratie op jouw vakgebied

Vrij toegankelijk