Onderzoek naar de succesfactoren van een agrarische winkel in regio Noord
Onderzoek naar de succesfactoren van een agrarische winkel in regio Noord
Samenvatting
De agrarische winkels maken veranderingen mee richting de toekomst wat geleid wordt door uitdagingen. Agrarische winkels hebben te maken met afnemende fysieke winkels en een toename van webshops. Hierdoor worden de mogelijke manieren waarop bedrijven en klanten elkaar benaderen, anders. Dit onderzoek is relevant voor iedere agrarische winkel in regio noord die iets wil verkopen. Het doel van dit onderzoek is om in beeld te hebben wat de succesfactoren voor een agrarische winkel is in regio noord, zodat de agrarische winkels de (veranderende) behoefte van de (potentiële) klanten kennen en daarop een toekomstbestendige strategie voor het eigen bedrijf kunnen neerzetten. Hiervoor is de volgende onderzoeksvraag opgesteld: ‘Wat zijn de succesfactoren voor een agrarische winkel in regio noord op basis van het aankoopgedrag van de melkveehouder?’
Organisatie | Aeres Hogeschool |
Afdeling | Dier- en Veehouderij |
Partner | Aeres Hogeschool Dronten |
Datum | 2024-08-23 |
Type | Bachelor |
Taal | Nederlands |