Stappenplan voor de stagebegeleider melding stagediscriminatie
Tjitske Lovert-Reindersma (Onderzoeker)
Similarities and differences in teaching behavior for honors and regular bachelor’s education
Tineke Kingma (Lid Lectoraat); Anneke Smits (Lector); Marjolein Heijne-Penninga; Debbie Jaarsma; Joke Voogt
Lerend leiderschap in de lerende school
M.B.M. Neeleman
Spel is de ‘taal’ van het kind
Claudia Kantelberg (Student); Ruth Vermaat (Begeleider)
Burgerschapsonderwijs op EBS de Rots
Yitse Landzaat (Student); Hilda Paalman - Vos (Begeleider)
Zo licht als kan:
Lynn van Schie (Onderzoeker); Olaf Goorden (Onderzoeker); Tineke de Wit (Lid Lectoraat)
Stappenplan Jij en je netwerk
Lynn van Schie (Onderzoeker); Olaf Goorden (Onderzoeker); Tineke de Wit (Lid Lectoraat)
That’s what I like!
Anouk Adank; Dave van Kann; Lars Borghouts; Stef Kremers; Steven Vos
Schrijven om te leren bij het vak geschiedenis
Esther Engelhard (Student); Veronique Damoiseaux (Begeleider)
Hoger onderwijs aan het woord over didactiek van hoge verwachtingen: ‘Met een enkele zin kan een docent het verschil maken’ - interview
J.M.M. Kaskens; A. Voerman; J.H.A. de Leeuwe