Jeugdigen van de Buurderij moeten hun eigen stem kunnen geven in de zoektocht naar hun vervolgplek
Ruth Timmer (Student); Joyce Polkerman (Student)
Het vergroten van de motivatie voor deelnemers van re-integratie
Juulke Waijer (Student); Djenna Meinema (Student)
Leerlijn relationele en seksuele ontwikkeling
Suzette Anker (Student)
Maatwerk door samenwerking
Jorik Strockmeijer (Student)
Hoe voed ik mijn hoogbegaafde kind op?
Julia Hendriks (Student); Jildau Veenstra (Student)
Bij- en nascholing voor professionals: waar moet dit aan voldoen?
Emella Lups (Student)
Kenmerken van jonge hoogbegaafde kinderen
Famke Brandsma (Student)
Vrijwilligerswerk met een glimlach
Chélina van der Snel (Student)
Leid de toekomst
Nina Kienhuis (Student)
Drugs: leuk of meuk?
Anke van Duren (Student); Celina Boes (Student)