De rol van het YouTech event binnen de loopbaanoriëntatie van derdejaars vmbo theoretische leergang leerlingenderdejaars vmbo theoretische leergang leerlingen
Heeres, J. (Student); Spreeuwenberg, L.
De werkwijze en opbrengsten van peercoaching voor studenten Sport- en Bewegingseducatie
Baarda, H. (Student); Spreeuwenberg, L.
Learning apart together
Uenk-Barten, C. (Student); Seuneke, P.
Spelender(media)wijs; het spelen van een bordspel om de mediawijsheid van leraren in het basisonderwijs te vergroten
Winters, K. (Student); Spreeuwenberg, L.
De bijdrage van het interviewen van professionals aan de cognitieve leeropbrengsten van studenten
Verwiel, S. (Student); Oeffelt, T. van
Het bevorderen van nieuwsgierigheid bij leerlingen in het eerste leerjaar van het Groene Lyceum
Sijtsma, M. (Student); Beek, J. van
Competenties van vmbo-leerlingen beoordelen met behulp van rubrics
Mulderij, B. (Student); Spit, L.
Professionele identiteit gedurende het proces van functiebevordering van pre-manager naar manger
Hees, A. van (Student); Spreeuwenberg, L.
De kwaliteit van feedback tijdens de afname van een performance assessment
Aaldering, N. (Student); Berg, N. van den
Samen slimmer
Boerma, S. (Student); Ende, J. van den